domingo, 3 de junio de 2012

La nova organització de les taules de la meva classe

Hola a tots/es!

A l'entrada d'avui vos volia contar la nova distribució de les taules de la meva classe. La setmana passada quan es varen començar a fer el joc de les botigues, que ja vos he comentat a una altra entrada, la mestra va pensar que seria bona oportunitat per canviar als alumnes de lloc. 
La nova organització de les taules està feta a partir dels equips de les botigues que varen crear els alumnes, és a dir, tots els alumnes que tenen la joieria estan asseguts tots junts, tots els que tenen la fruiteria , els de la jugueteria i els de la tenda de productes de neteja, per tant, a la classe hi ha quatre files i a cada una d'elles estan tots els alumnes de cada tenda. D'aquesta manera els alumnes s'interrelacionen més amb els companys que formen part de la seva tenda. A més, cal dir que els grups d'alumnes de cada tenda estan formats a partir de grups heterogenis, per tant, a cada grup hi ha alumnes que són capaços d'ajudar i també hi ha alumnes que necessiten ajuda. D'aquesta forma s'aconsegueix que tots els alumnes puguin participar a la seva tenda i, per tant, es fomenta el treball en equip.

He de dir que la nova distribució de les taules té èxit, ja que la mestra els té col·locats per grup de botigues, i per tant, quan feim les botigues tots els alumnes saben amb els companys/es tenen la seva tenda. A més, com he dit abans a la classe ara només hi ha quatre files, per tant, la mestra té facilitat per veure a tots els alumnes de la classe.
Finalment, cal dir que els grups aniran canviant, ja que cada cert temps es canviaran alumnes de cada tenda, per tal de què tots els alumnes puguin treballar amb els altres companys/es de la classe, i també puguin jugar a les altres botigues.



A la fotografia podeu veure la nova distribució de les taules de la meva classe. Com es pot observar hi ha quatre files, a cada una d'elles estan els nins de cada tenda, per tant, els nins estan col·locats en funció a la botiga que li ha tocat.




No hay comentarios:

Publicar un comentario