jueves, 7 de junio de 2012

Reflexió final sobre les meves pràctiques



Hola a tots/es!


Aquesta és la meva darrera entrada al bloc i per això m'agradaria explicar com ha estat el meu període de pràctiques.

Primer, he de dir que estic molt contenta d'haver fet les pràctiques, ja que he après moltíssim. A més, estic molt contenta d'haver realitzar aquesta menció, ja que he après molt i he pogut relacionar les meves pràctiques amb l'assignatura. També, he de dir que aquest blog m'ha servit per reflexionar sobre tots els aspectes i situacions que he viscut durant les meves pràctiques.
A més, he de dir que el blog ha estat un mitjà d'expressió cap als altres companys de la classe, ja que ells han explicat les seves pràctiques, i per tant, entre tots hem compartit la nostra experiència.
M'agradaria destacar que durant aquest període de pràctiques he après a ésser mestre, ja que quan varem començar les pràctiques només sabia com era el paper de l'alumne a l'escola, ja que sempre hem estat alumnes, però no sabia com era el paper del mestra, les seves funcions, etc., i amb aquestes pràctiques he après moltes coses importants que només s'aprenen amb l'experiència.
Un altre aspecte que m'agradaria destacar és que en aquesta assignatura he après a comprendre i reflexionar el concepte d'inclusió, ja que és un concepte molt important per a la nostra formació. 

Quan varem començar el període de pràctiques em vaig proposar un objectiu que era conèixer bé als meus alumnes, ja que per poder ensenyar als alumnes, primer els he de conèixer i saber els seus interessos, i he de dir que després de tres mesos de pràctiques conec molt bé als meus alumnes, els diferents ritmes d'aprenentatge, els diferents estils d'aprenentatge, etc. 
També, he de dir que durant les pràctiques he tengut l'oportunitat d'impartit classes a totes les àrees de coneixement, per tant, ha estat una gran satisfacció poder-ho fer, ja que he pogut posar en pràctica tot el que ens han ensenyat durant els tres anys de carrera.

He de dir que estic molt contenta del meu progrés, ja que he après molt de la meva tutora de pràctiques de l'escola, però també he après moltíssim de tots els meus alumnes. I també dir que estic molt motivada i il·lusionada per realitzar les pràctiques de l'any que ve. Per tant, estic molt contenta amb tot els coneixement que he après  i, sobretot, amb les experiències que he viscut durant aquests tres mesos de pràctiques.

Els meus nins/es són molt especials, i els enyoraré moltíssim, i més, quan cada dia em repeteixen perquè me'n vaig demà i no em puc quedar amb ells fins que acabi el curs. 


Espero que vos hagi agradat el meu blog, i que vos serveixi com a consulta quan ho necessiteu. Moltes gràcies a tots/es per exposar les vostres experiències!






No hay comentarios:

Publicar un comentario