miércoles, 6 de junio de 2012

Àrea de Coneixement del Medi

Hola a tots/es!

M'agradaria contar-vos una experiència que he tengut avui a la classe de Coneixement del Medi, ja que la meva tutora no ha pogut venir a classe, per tant, durant aquesta sessió ha vengut a substituir-la la PT. Una vegada que hem començat la classe, li he demanat a la PT si podiem fer la classe conjunta, és a dir, mitja classe l'explicaria jo i ella aniria fent suport a la resta de la classe, i després l'altre mitja classe la faria ella i jo faria el suport als alumnes. Quam hem començat la classe la PT ha fet una petita introducció del tema de l'univers, i per fer l'explicació un poc més divertida i entretinguda ha portat atles on sortia informació molt interessant sobre el tema. Després, he continuat la sessió explicant el nostre planeta i qualque característica. 
El temps que he fet el suport ajudava als nins a trobar damunt el mapa que tenien dibuixat a una fitxa, els continents i oceans que la mestra els hi explicava, després quan m'ha tocat explicar un poquet la sessió els hi he demanat a ells mateixos que anassin mirant la bolla del món que tenim a classe, i els atles que ha portat la PT per trobar els diferents oceans, continents, etc. 
Finalment, la meva experiència d'avui ha estat molt enriquidora, ja que he pogut observar el suport dins l'aula d'una manera diferent, fent la classe i el suport entre els dos mestres (el tutor i la PT). He de dir que m'ha agradat molt fer el suport, ja que ho hem pogut fer dins l'aula, a més, els alumnes han aprofitat la presència de la mestra de suport, ja que al mateix temps que explica també feia suport, per tant, la classe d'avui ha estat una nova experiència sobre el suport inclusiu dins l'aula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario